19 Mart 2017 Pazar


5 Mart 2017: hava güzel, günlerden pazar. Herkes dışarda. İstanbul'a her ziyaretimde Kadıköy sokaklarında dolanmaktan ayrı keyif alıyorum. Bu sefer yeni açılan Zoo Kadoköy ilgimi çekti, zaten köşe binaları hep sevmişimdir. Uzun zamandır burada Çiçekİşleri dükkanı vardı. İşletmecileri şimdi o dükkanı çok eğlenceli bir tasarım ile kafeye çevirmiş, Çiçekİşleri'ni ise tam karşı dükkana taşımışlar. Yine "One Week 100 People" iddasına uygun bir manzara var. İnsanlar çok hızla hareket ediyor, her baktığımda sahne değişmiş oluyor. Biraz işimi kolaylaştırmak için hemen bir fotoğraf çektim. Hızlıca çizimler yaptım. Akşam kaldığım otel odasına dönüp de dinlenirken tekrar açtım o sayfayı. Çektiğim fotoğrafa bakarak biraz detaylandırma ve renklendirme yaptım.

5th March 2017: it's a sunny sunday. The streets are really crowded. That's a good catch for "One Week 100 People" challenge. I always love to walk in and discover the streets of Kadıköy. The green corner building attracted me this time. It's a new cafe called "Zoo Kadıköy" and has a really alive interior design. The scene is a great match for "One Week 100 People" challenge. I have roughly sketched there and took a photo to capture the colors and the people around. When I returned my hotel room at night for some rest, I added some details and some color to my sketch. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder