12 Haziran 2018 Salı

İpuçları&Tüyolar / Tips&Tricks

     Aramıza katılan çizer sayısı her geçen gün artarken bizler de onlara yardımcı olmak için bir yazı dizisi başlatalım dedik. Bu yazıları bizler için hazırlayacak olan Eğitim Direktörümüz Uğur Arslan'a şimdiden çok teşekkür ediyorum ben, böyle bir iş için daha iyi bir çizer bulunamazdı. 


     Merhabalar, ben Usk Istanbul ailesinin bir parçasıyım.Aramıza yeni katılmak isteyenlere veya dışarıda birşeyler çizmek isteyenlere birkaç önerim olacak. İlk olarak en önemli konu bizler hava durumuna göre hareket ediyoruz .Sıcak ve soğuk havalarda buna göre giyiniyor; hava yağmurluysa şemsiye, güneşliyse gözlük ve şapkamızı alıyoruz.Tabureniz varsa çok iyi olur, bu sayede istediğiniz açı ve noktada çiziminizi yapabilirsiniz.Yoksa ufak bir kontraplak parçası bile işinizi görecektir. Yanınızda mutlaka su bulundurun. Çizim ekipmanlarınızı iyi belirleyin; gereğinden fazla, kullanmayacağınız malzemelerinizi eleyin. Boşa ağırlık taşımak istemezsiniz. Çizdiğiniz tekniğe göre resim defterinizi seçin.Sulu çalışıyorsanız 200 gr ve üzeri kuru çalışıyorsanız daha az gramajlı kağıtlar yeterlidir. Birkaç parça kağıt mendilin yanınızda olmasının da faydası vardır. Eğer çizim esnasında çevredekilerin bakışları sizi rahatsız ediyorsa çizime başlamadan daha sakin köşeler seçin. Şimdilik benden bu kadar, sanatla kalın. 

Uğur Arslan'ın Instagram hesabına ve bloguna ulaşmak için tık tık!

1 yorum:

  1. Ne güzel görselleştirmişsiniz...poster gibi...Taburesiz bir vatandaş olarak katılıyorum..Tabure önemli, katlanır çizilmiş..aynen ..Kafe, araba içi, bank falan da oluyor da, bazen zor oluyor...+belki benim gibi çay-kahve içerler ufak bir termos-mug da çantaya atabilir... iyi oluyor.

    YanıtlaSil