6 Mayıs 2018 Pazar

USK Istanbul Boğaziçi Üniversitesi Eskiz Buluşması/USK Istanbul Bogazici Univercity Sketchwalk


     Yine Usk İstanbul ve yine defterler dolusu çizim. Bu haftasonu da ilhamın gelmesini beklemedik, biz ilhamın ayağına gittik. Şans her zaman olduğu gibi yine bizden yana değildi ve hazırlıksız yakalandık. Hava buz kesiyordu. Zaman zaman bazı arkadaşların dişlerinin takırdama sesini duyar gibi olduk sanki. Zor bir çizim günüydü. Şahsi olarak sanırım en fazla üşüdüğüm hafta bu haftaydı diyebilirim. Buna rağmen durmadık ve bol bol çizdik. İşte bunlar da resimlerimiz.
Soğuğa rağmen pes etmeyen tüm arkadaşlarımı tebrik ediyor ve çizimlerinin devamını diliyorum. Bir dahaki buluşmaya kadar esen kalınız efendim.





 






















3 yorum:

  1. Çizime giderken çantaya koyulacaklara bir şey daha eklendi. Kedi Maması. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyoruz Ali Bey, artık kedi maması farz oldu.

      Sil
    2. Ahmet Bey,
      Ben Hercai Tekirle konuştum. Şöyle diyor;
      O kadar adam ziyarete gelmiş abi, eyvallah da, hepsinin eli boş.
      Bi o kız getirmiş, getire getire süt getirmiş.
      İnsan ciğer getirir, ne bilim yarım kilo kuş başı falan..
      Çok gerildim tabii, o sırada kareye almışlar beni.
      Haksızmıyım abii?
      Haklısın koçum, benim iletirim.
      Bi daa olmasın abi, gururumuz ayaklar altına alındı. Bi de abii boyalı suları çayıra döktüler. valla rektöre söyicem.
      Eee oğlum siz de çayıra işiyosunuz, sonra ne bilim bi şey daha yapıyosunuz dii mi?
      Yok abi. O bio, doğal..

      Sil